מלכיאלי: "החלטתה של זילבר – ללא סימוכין"

איתי גדסי No Comments on מלכיאלי: "החלטתה של זילבר – ללא סימוכין"

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי התייחס בתכנית הצהריים להתערבותה של עו"ד דינה זילבר בקיום האירוע בחולון בהפרדה ואמר: "אחד מהדברים שנצטרך לדעת את הדעת עליהם בכנסת הקרובה, זה ההפרדה; החלטה שאין לה אחיזה וסימוכין"

מלכיאלי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" והתייחס להתערבותה הבוטה של המשנה ליועץ המשפטי דינה זילבר ואמר: "המסמך הזה של דינה זילבר הוא מסמך שהיא החליטה על דעת עצמה. אין לו שום סימוכין בחוק. ישבו כמה אנשים במשרד המשפטים והחליטו מה כן ומה לא. אין לזה אחיזה במציאות".

מלכיאלי אמר: "יש בתפילה עזרת גברים ועזרת נשים אף אחד לא יגיד תתפללו ביחד אבל היא החליטה שבאירועים אחרים, על אף שהם תורניים, אסור הפרדה. אם היה שם מישהו שמבין זה לא היה קורה. אחד מהדברים שנצטרך לדעת את הדעת עליהם בכנסת הקרובה, זה ההפרדה".

בדבריו סיפר כי "חוק שאני קידמתי בנוגע להפרדה באקדמיה נתקע על אף אישור משרד המשפטים. זה התחיל בירושלים בהקפות שניות. או שאנחנו אזרחים שווי זכויות או שאנחנו תושבים לא זכויות. הנשים שלנו רוצות אירוע נפרד, אנחנו רוצים אירועים נפרדים. הדתה זה מושג תקשורתי שהגיע בעקבות חששות ששר החינוך בנט יהפוך את המשרד לדתי יותר, מה שלא קרה. זה הולך ומתפשט".

 



0 תגובות